FANDOM

Nevysílaný pilot
Nevysilany pilot
Základní informace
Originální název: Unaired Pilot
Světová premiéra: nevysíláno
Česká premiéra: nevysíláno
Tvůrci
Režie: James Burrows
Scénář: Chuck Lorre

Bill Prady

Produkce: Michael Collier

Steven Molaro
Faye Oshima Belyeu

Kamera: Steven V. Silver
Herci
Hlavní role: Johnny Galecki

Jim Parsons
Amanda Walsh

Vedlejší role: Iris Bahr

Vernee Watson

Chronologie epizod
Následující: Pilot

Nevysílaný pilot (anglicky: Unaired Pilot) je neoficiální název pro původní pilot, který byl vyrobený pro sezónu 2006-2007. Žádná televizní stanice pilot nepřijala, a proto nebyl nikdy odvysílán. Z později známých hlavních postav se tu objevili pouze Sheldon a Leonard. Namísto Penny je tu postava Katie, kterou ztvárnila herečka Amanda Walsh. Leonard a Sheldon mají ještě kamarádku jménem Gilda, tu ztvárnila Iris Bahr. Pilot měl i jinou titulní píseň, a to „She Blinded Me with Science” od Thomase Dolbyho.

Souhrnný popis

Leonard a Sheldon potkají mladou ženu jménem Katie, která pláče na ulici, protože se rozešla s přítelem a nemá kde bydlet. Leonard, i přes Sheldonovy námitky, pozve Katie na večeři a poté ji nabídne, aby zůstala pár dní u nich v bytě. Její přítomnost se nezamlouvá Gildě, která v ní vidí konkurenci.

Podrobný popis

Epizoda začíná když Leonard sedí ve spermabance a čeká na Sheldona, který je v kabince. Nakonec jdou společně k recepční, která zrovna luští křížovku, ale příliš si neví rady, a tak jí Leonard pomůže. Poté se dozvědí, že jim peníze nebudou vyplaceny hotově, ale šekem.

Cestou ze spermabanky dvojice narazí na plačící dívku jménem Katie, která sedí na ulici poté, co se rozešla se svým přítelem a nemá kam jít. Leonard ji pozve do restaurace, což Sheldona zaskočí. Leonard poté taky navrhne, aby Katie zůstala pár dní u nich doma.

Když dorazí domů, jde se Katie osprchovat. Mezitím za klukama přijde kamarádka Gilda, která má slabost pro Leonarda. Když se dozví o Katie, začne okamžitě žárlit, ale ta ji uklidní s tím, že o Leonarda nemá zájem.

Katie jde poté ven pít, a když se pozdě v noci vrací, rozbije lampu, čímž vzbudí Leonarda. S tím se po krátkém rozhovoru o jejím životě pohádá a rozčílená odchází zase pryč.

Druhý den jde Leonard za Katie do práce, aby se jí omluvil. Katie se poté na konci epizody vrátí ke klukům do bytu s odůvodněním, že je to pro ní nejlepší volba. Nakonec vezme Leonarda, Sheldona a Gildu tancovat, i když jim to moc nejde.

Obsazení

Herci

  • Johnny Galecki jako Leonard Hofstadter
  • Jim Parsons jako Sheldon Cooper
  • Amanda Walsh jako Katie
  • Iris Bahr jako Gilda
  • Vernee Watson jako Althea

Tvůrci

  • Režie: James Burrows
  • Námět: Chuck Lorre, Bill Prady
  • Scénář: Chuck Lorre, Bill Prady
  • Kamera: Steven V. Silver
  • Produkce: Michael Collier, Steven Molaro, Faye Oshima Belyeu

Zajímavosti

Použitá hudba

Odkazy na filmy a seriály

Filmy

  • Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977) - Leonard má světelný meč.

Seriály

  • Star Trek (1966) - Sheldon použije vulkánský pozdrav.

Postřehy

  • Postava Katie byla ze seriálu vystřižena kvůli průzkumu diváků, kteří ji kritizovali za její hrubé chování vůči Leonardovi a Sheldonovi.
  • Leonard a Sheldon se dočkali kladného hodnocení, takže se Chuck Lorre rozhodl přidat další dvě mužské postavy - Howarda a Rajeshe.
  • Sheldon nemá své oblíbené místo doma, ale v restauraci.
  • V této epizodě Sheldon není asexuál, navíc spal s Gildou a má fetiš na velké ženské zadky. Dokonce viděl již sedm nahých žen.
  • Postava Gildy se svým chováním podobá Leslie Winkleové. Později posloužila také jako inspirace pro postavu Amy Farrah Fowler.
  • Kromě Sheldona a Leonarda, se v oficiálním pilotu objevila také postava recepční ze spermabanky (Althea), kterou ztvárnila Vernee Watson.
  • James Burrows režíroval tento pilot i ten oficiální, ale později se již na výrobě seriálu nijak nepodílel.